OCTA un KASKO apdrošināšana

BTA informē, ka valstī, kura norādīta Jūsu IP adresē, BTA nepiedāvā apdrošināšanas pakalpojumus, lūdzu sazinieties ar BTA klientu atbalsta dienestu +371 26 12 12 12.

Kāpēc izvēlēties KASKO un OCTA pie BTA

Mums rūp mūsu klienti, tāpēc sniedzam daudz un dažādu bonusu, lai Tu vienmēr justos ērti un droši.
Bezrūpības risks

Bezrūpības risks

Apdrošināta bagāža

Apdrošināta bagāža

Visi pasažieri ir apdrošināti

Visi pasažieri ir apdrošināti

Diennakts atbalsts

Diennakts atbalsts

Maiņas auto

Maiņas auto

Abonementa iespēja

Abonementa iespēja

Pielāgoti piedāvājumi

Pielāgoti piedāvājumi

Inovācijas, kas atvieglo ikdienu

Inovācijas, kas atvieglo ikdienu

BTA maiņas auto
Jauni maiņas auto mūsu klientu ērtībai

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāpēc izvēlēties abonementu?

Ar transportlīdzekļa apdrošināšanas abonementu Tu varēsi kontrolēt, kad Tev apdrošināšana ir spēkā un kad nav. Un Tev nebūs jāmin uz cik ilgu termiņu Tev ir jāiegādājas apdrošināšana. Kad nav nepieciešama apdrošināšana, Tu to vienkārši apturi. 

Vai ikmēneša maksājums visu laiku būs nemainīgs?

Mēs nodrošinām, ka Tavs mēneša maksājums ir nemainīgs vismaz 12 mēnešus. Ja mēneša maksa mainās, tad mēs Tevi laicīgi informēsim par to un varēsi izvēlēties, vai turpināt abonementu.

Kā es varu zināt, ka man ir aktīva apdrošināšana?

Kamēr laicīgi esi maksājis ikmēneša maksu, Tavs abonements ir aktīvs. Visērtāk visu informāciju par abonementu un apdrošināšanu Tu pats vari uzzināt MansBTA pašapkalpošanās portālā. 

Kā es varu pārtraukt abonementu?

To vari izdarīt pats, ieejot pašapkalpošanās portālā MansBTA, kā arī kādā no BTA filiālēm vai zvanot uz 26121212.

Vai pārtraucot abonementu mana apdrošināšana uzreiz tiek izbeigta?

Ja esi nolēmis pārtraukt abonementu, Tavs transportlīdzeklis būs apdrošināts līdz apmaksātā perioda beigām.

Vai apdrošināšanas segums mainās, ja tiek izvēlēts abonements?

Izvēloties apdrošināt transportlīdzekli ar abonementu, Tavs auto ir apdrošināts uz tādiem pašiem noteikumiem, ja Tu izvēlētos apdrošināt transportlīdzekli uz noteiktu periodu.

Vai es varu abonēt apdrošināšanu, ja man ir vairāki transportlīdzekļi?

Jā, protams! Katram Tavam transportlīdzeklim būs jāizveido atsevišķs abonements.


Dodoties ar auto uz ārvalstīm, ņem līdzi KASKO polises izdruku un arī OCTA polises izdruku, jo citu valstu ceļu policistiem Latvijas OCTA polišu reģistrs nav pieejams, un viņi nevarēs pārliecināties par Tavas OCTA polises esamību.

Ja plāno ar auto doties uz Albāniju, Irānu, Izraēlu, Maķedoniju, Maroku, Moldovu, Tunisiju, Turciju vai Ukrainu, Tev būs jāiegādājas starptautiskais apdrošināšanas līgums jeb Zaļā karte. To vari iegādāties zvanot uz tālruni 26 12 12 12, aizpildot pieteikuma formu vai mūsu klientu apkalpošanas centros.

KASKO polises darbības teritoriju vari izvēlēties atbilstoši savām vēlmēm un vajadzībām:

  • Latvija,
  • Baltijas valstis (Latvija, Lietuva un Igaunija),
  • Eiropas Savienība,
  • Eiropas valstis +, tad apdrošināšanas aizsardzība ir spēkā Eiropas valstu, kā tas norādīts šo noteikumu 3.5.3.punktā, un Krievijas Federācijas Eiropas daļas, kas atrodas uz rietumiem no Urālu kalniem, Baltkrievijas, Ukrainas, Moldovas, Turcijas, Armēnijas, Azerbaidžānas, Gruzijas, Tadžikistānas, Kazahstānas teritorijā.

Pretaizdzīšanas iekārtas un aprīkojums

Rūpējoties par klientu auto drošību, pirms KASKO apdrošināšanas polises iegādes, novērtējam automašīnas pretaizdzīšanas iekārtas un aprīkojumu.

Apdrošinot transportlīdzekli, Tev jābūt divām atslēgām ar rūpnīcas imobilaizeru un divām signalizācijas pultīm. Signalizācijai jābūt ar skaņas un gaismas signāliem, tai jāreaģē uz durvju, motora pārsega, kā arī bagāžnieka atvēršanu.

Atsevišķām markām un modeļiem, kā arī ekskluzīvām un dārgām automašīnām, iespējams, lūgsim uzstādīt kādu no papildu pretaizdzīšanas iekārtām, piemēram, slepeno slēdzi, papildu imobilaizeru, radio novērošanas/meklēšanas sistēmu.

Papildu informāciju par signalizācijas prasībām vari noskaidrot, zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12 vai sazinoties ar mums jebkurā citā sev ērtākā veidā. Saziņas veidus atradīsi sadaļā “Kontakti”.

Spoguļu marķēšana

Lai samazinātu nepatīkamu mirkļu iespējamību, kas rodas transportlīdzekļa spoguļu stikliņu zādzības gadījumā, atsevišķu marku transportlīdzekļiem nodrošinām bezmaksas spoguļu stikliņu marķēšanu mūsu sadarbības servisos.

Bez maksas spoguļu stikliņu marķēšanu nodrošinām šādu marku un modeļu transportlīdzekļu īpašniekiem, kuri ir iegādājušies BTA KASKO polisi:

MarkaModelis
AudiA4, A6, A8, Q5, Q7
BMWVisi modeļi
Land RoverDiscovery, Range Rover
LexusVisi modeļi
Mercedes Benz C, CLS, E, G, GL, ML un S klase
PorscheVisi modeļi
ToyotaLand Cruiser, RAV4
VWTouareg
BENTLEYVisi modeļi
ŠKODAKODIAQ, ENYAQ visi modeļi, OCTAVIA, SUPERB, KAROQ

Lai veiktu spoguļu stikliņu marķēšanu, uzrādi BTA sadarbības servisā spēkā esošu BTA KASKO apdrošināšanas polisi. Par marķēšanu tiks izsniegts rakstisks apliecinājums. Marķēšana tiks veikta apmēram 50 minūšu laikā, nenoņemot transportlīdzekļa spoguli. 

Spoguļu stikliņu marķēšanu vari veikt šādos BTA sadarbības servisos:

NosaukumsAdreseKontakttālrunisPiezīmes
SIA AutonamsRīga, Skanstes iela 9A67501850 Jāpiesakās vienu darba dienu iepriekš

Marķē bez maksas sava Volvo priekšējos lukturus, ja esi BTA KASKO polises īpašnieks.

Rūpējoties par klientu drošības sajūtu, BTA piedāvā visiem Volvo XC60, XC90, XC70, S80 un V70* automašīnu īpašniekiem, kuri iegādājušies vai plāno iegādāties BTA KASKO polisi, bez maksas veikt priekšējo lukturu marķēšanu pie mūsu sadarbības partnera SIA “Autonams”.

* BTA bez maksas piedāvā lukturu marķēšanu šādu izlaiduma gadu Volvo modeļiem:
XC60 (2008-2017)
XC90 (2008-2014)
XC70 (2008-2015)
S80 (2008-2015)
V70 (2008-2015)
V60 (2010-2018)
S60 (2010-2018)

OCTA Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments

OCTA Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments
(iepriekšējā redakcija)

KASKO Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments

KASKO Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments (iepriekšējā redakcija)


KASKO noteikumi

Noteikumi Nr.4F6  (redakcija spēkā polisēm un piedāvājumiem, kas izsniegti no 03.06.2019.)
+ Pielikums “Palīdzība uz ceļa” 

Noteikumi Nr.4F5-1  (redakcija spēkā polisēm un piedāvājumiem, kas izsniegti no 11.02.2014)
+ Pielikums “Palīdzība uz ceļa”

KASKO Bedres Noteikumi Nr.03.B1  (redakcija spēkā polisēm un piedāvājumiem, kas izsniegti no 03.06.2019.)

KASKO abonementa noteikumi (redakcija spēkā polisēm un piedāvājumiem, kas izsniegti no 01.07.2021.)

OCTA noteikumi

"OCTA atlīdzība pie sava apdrošinātāja" apdrošināšanas noteikumi 19TZR.01 (redakcija spēkā polisēm un piedāvājumiem, kas izsniegti no 01.09.2023)

Transportlīdzekļu vadītāju un pasažieru nelaimes gadījumu apdrošināšanas noteikumi Nr.8A (redakcija spēkā polisēm un piedāvājumiem, kas izsniegti no 04.12.2012)
+ Pielikums Nr.1 

OCTA Juridiskā palīdzība un OCTA atlīdzība pie sava apdrošinātāja apdrošināšanas noteikumi Nr.19.A1 (redakcija spēkā polisēm un piedāvājumiem, kas izsniegti no 01.09.2020)

OCTA Juridiskā palīdzība apdrošināšana noteikumi Nr.19.J1 (redakcija spēkā polisēm un piedāvājumiem, kas izsniegti no 01.09.2020)

Apdrošināšanas pakalpojuma "Palīdzība uz ceļa" apdrošināšanas noteikumi Nr.19.PAL1 (redakcija spēkā polisēm un piedāvājumiem, kas izsniegti no 01.09.2020)

OCTA abonementa noteikumi (redakcija spēkā polisēm un piedāvājumiem, kas izsniegti no 01.07.2021.)

{{coveredPopup.title}}

{{coveredPopup.description}}

{{item.badge}}
{{item.title}}
{{formattedPrice(item.price)}}
{{item.title}}
{{sparsePrice(price, true)}} €
{{coveredPopup.title}}

{{coveredPopup.descriptionCasco}}

{{coveredPopup.descriptionMtpl}}

Pašrisks KASKO
insurance_option_subtitle
{{transform.translate(insuranceOptionsValue)}}
Apdrošinātie riski

Mēs, BTA, atlīdzinām par personas, kura pie mums apdrošinājusi transportlīdzekli, nodarītajiem zaudējumiem ceļu satiksmes negadījumā, trešo personu (citu transportlīdzekļu īpašnieku, velosipēdistu, gājēju) ārstēšanās izdevumus, kā arī trešo personu īpašumam nodarītos zaudējumus.

{{coveredInfoTextMtplWithRoadAssistance}}

{{coveredPopup.title}}

{{coveredPopup.description}}

{{translation('one_property_covered_deductible')}} {{coveredPopup.deductible}} €
{{translation('one_property_covered_risks')}}
{{localized(value.tooltipDescription)}}
{{coveredPopup.coveredContent.title}}

{{coveredPopup.coveredContent.description}}

{{item.title}}
{{coveredPopup.formattedPrice(item.price)}} €/pers.
{{localized(risk.title)}}
{{coveredPopup.sparsePrice(price, true)}} €

Ļauj mums Tev atgādināt!

{{productReminderMessage}} {{productReminderDate}}.

Piekrītu saņemt īpašos piedāvājumus un informāciju
Sesija beigsies pēc:

{{sessionTimeout.formattedTime}}

popup_year_of_driver_license
btar_popup_vehicle_data
{{ fieldsPopupHeading }}
{{ cmsFields.youngestDriver.label }}
btar_age_not_in_range
no_youngest_driver_age_error_message
{{ cmsFields.drivingExperience.label }}
no_driving_experience_error_message
{{ cmsFields.territory.label }}
Lūdzu, norādi teritoriju!
{{ cmsFields.drivingExperienceLessThanThreeYears.label }}
Lūdzu, norādi vadīšanas pieredzi!
{{popup.textTitle}}
btar_please_wait

btar_popup_few_seconds

{{ transform.translate('upgrade_offer', 'nba') }}
{{ popupService.current.data.nba.heading }}
{{ transform.translate('btar_one_dashboard_due', 'dashboard') + ' ' + popupService.current.data.due_date }}